Vanliga frågor
Vi är här för att hjälpa dig.
Hur kan jag spåra min beställning ?
När din produkt har skickats kommer du att få en leveransbekräftelse via e-post med spårningsnumret. Använd detta nummer på vår spårningssida för att ta reda på hur snart du får din beställning.
Vad händer om jag har fått skadade eller felaktiga varor ?
Om du får defekta, felaktiga eller ofullständiga varor, vänligen kontakta oss omedelbart så att vi kan åtgärda problemet. Om du behöver snabbare hjälp med en retur- eller bytesförfrågan, vänligen maila oss på info@yelindo.de with ditt ordernummer, kontaktinformation och bilder som dokumenterar eventuella skador (om tillämpligt). Behåll alla artiklar och förpackningsmaterial tills ditt krav är löst. Om din ersättningsvara är på restorder eller slut i lager kommer vi att meddela dig så snart vi vet det beräknade ankomstdatumet, eller så kommer vi att samarbeta med dig för att föreslå en lämplig ersättare.
En annan fråga ?
Du kan kontakta oss via vår supporte-post info@yelindo.de or vår kontaktsida! Vi hjälper dig gärna.